Wczoraj ruszyła nowa aplikacja Tymbarku w Facebooku pt. “Kapslove Święta”.
W ramach akcji można wygrać m.in. deski snowboardowe, narty, aparaty, PS3, bluzy, słuchawki, deskorolki, czapki, rękawice, notebooki, tablety.
Aby wziąć udział w akcji, należy poczekać, aż w aplikacji pojawi się zdjęcie konkursowe, i być pierwszym, który oznaczy się na wybranej nagrodzie.
Głównymi celami aplikacji są: budowanie “ikoniczności” kapsla, zdobycie nowych fanów w Facebooku, a także zwiększenie zaangażowania fanów.
Aplikacja będzie wspierana kampanią w internecie, a w największych stacjach telewizyjnych pojawi się również wizerunkowy spot promujący aplikację.
Aplikację w Facebooku i projekty kampanii online stworzyła agencja Interactive Solutions. Spot jest dziełem agencji Brainbox i studia produkcyjnego The Chimney Pot. Media planuje i kupuje ZenithOptimedia. Za realizację kampanii w Internecie odpowiada Codemedia.