Kraj

Tymbark aktywuje w Facebooku

Ruszyła nowa aplikacja wspierana spotem w internecie i telewizji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FOd4MfB8QCtQ%22%7D
Wczoraj ruszyła nowa aplikacja Tymbarku w Facebooku pt. “Kapslove Święta”.

W ramach akcji można wygrać m.in. deski snowboardowe, narty, aparaty, PS3, bluzy, słuchawki, deskorolki, czapki, rękawice,  notebooki, tablety.

Aby wziąć udział w akcji, należy poczekać, aż w aplikacji pojawi się zdjęcie konkursowe, i być pierwszym, który oznaczy się na wybranej nagrodzie.

Głównymi celami aplikacji są: budowanie “ikoniczności” kapsla, zdobycie nowych fanów w Facebooku, a także zwiększenie zaangażowania fanów.

Aplikacja będzie wspierana kampanią w internecie, a w największych stacjach telewizyjnych pojawi się również wizerunkowy spot promujący aplikację.

Aplikację w Facebooku i projekty kampanii online stworzyła agencja Interactive Solutions. Spot jest dziełem agencji Brainbox i studia produkcyjnego The Chimney Pot. Media planuje i kupuje ZenithOptimedia. Za realizację kampanii w Internecie odpowiada Codemedia.