M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dzienniki wciąż tracą czytelników

Maciej Burlikowski | 7 grudnia 2012, 06:00

Sprzedaż "Gazety Wyborczej" spadła w ciągu roku o 18,5 proc., "Rzeczpospolitej" o 18,8 proc., "Dziennika Gazety Prawnej" o 16,8 proc., "Parkietu" o 5 proc., a "Pulsu Biznesu" o 1 proc.

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" (Agora) wyniosło w październiku br. 241 467 egzemplarzy i było to o 18,5 proc. mniej niż rok wcześniej.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem „Rzeczpospolitej" (Presspublica) w październiku wyniosło 103 755 szt. i było o 18,8 proc. niższe niż rok wcześniej.

Rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor/Ringier Axel Springer Polska)  w październiku br. wyniosło 70 992 egzemplarze, co oznacza spadek o 16,8 proc. rok do roku.

Rozpowszechnianie "Pulsu Biznesu| (Bonnier Business Polska) w październiku br. wyniosło 17 805 egz. i było o 1 proc. niższe rok wcześniej, natomiast rozpowszechnianie "Parkietu" wyniosło w październiku br. 7400 egz. i było to o 5 proc. mniej niż rok temu.

Największym dziennikiem pozostaje "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) - jego rozpowszechnianie płatne w październiku wyniosło 349 231 egzemplarzy, czyli o 4,6 proc. mniej niż rok temu, zaś konkurencyjny tabloid "Super Express" (Murator) miał w październiku br. rozpowszechnianie płatne razem na poziomie 155 198 sztuk, czyli o 9,7 proc. mniej niż rok temu.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,