Zagranica

Deutsche Telekom wyda 40 mln euro na rebranding na Węgrzech

Deutsche Telekom zdecydował się na rebranding marki węgierskiego operatora telefonii komórkowej Westel, która zmienia nazwę na T-Mobile. Budżet działań reklamowych...

Deutsche Telekom zdecydował się na rebranding marki węgierskiego operatora telefonii komórkowej Westel, która zmienia nazwę na T-Mobile. Budżet działań reklamowych związanych z tym procesem wyniósł 40 mln euro. Multimedialna kampania rebrandingowa rozpoczęła się w maju br. i potrwa przez sześć miesięcy. Jest to największa kampania w historii węgierskiego rynku reklamowego. Marka Westel, pozycjonowana dotąd jako innowacyjna i gwarantująca wysoką jakość usług, ulega zmianie na T-Mobile, której przypisuje się takie cechy jak zaufanie, źródło inspiracji oraz prostota użytkowania. Westel jest liderem na rynku operatorów komórkowych na Węgrzech – z jej usług korzysta 48 proc. węgierskich abonentów. Na dalszych miejscach znajduje się firma Pannon GSM (35 proc.) i Vodafone (17 proc.). Obie marki w odpowiedzi na akcję rebrandingową Deutsche Telekom rozpoczęły intensywne kampanie reklamowe swoich usług. (“Media & Marketing Europe”)