Zagranica

Perfumy idealne do pizzy

Pizza Hut wprowadza własną wodę toaletową.

W związku z tym, że kanadyjski fan page Pizzy Hut osiągnął 100 tys. fanów, firma postanowiła uczcić ten fakt wprowadzeniem na rynek własnego zapachu – “Eau de Pizza Hut”. Początkowo na rynek trafiło tylko 100 butelek wody toaletowej, a inspiracją dla stworzenia projektu były wyniki ankiety przeprowadzonej online wśród fanów. Zapach przypomina świeżo upieczone ciasto chlebowe. 

Pizza Hut nie jest pierwszą siecią restauracji, która zdecydowała się na takie decyzje marketingowe. Po raz pierwszy taki ruch wykonał Burger King w Stanach Zjednoczonych w 2008 r. – “Flame” miał zapach grillowanego mięsa. Burger King nie ma złudzeń co do tego, czy jego klienci marzyli o tym, żeby pachnieć jak świeży stek. Podkreśla jednak, że perfum można używać do pomieszczeń. 

(Horizont)