Kraj

Baileys po raz pierwszy z globalną kampanią reklamową

Komunikat skierowany jest głównie do kobiet.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FXM8IIrseJMY%26%22%7D
Baileys Irish Cream, międzynarodowa marka likieru, rozpoczęła działania reklamowe. Komunikacja  realizowana jest pod hasłem “Cream with Spirit”. 

W reklamach eksponowana jest kobiecość i delikatność. Hasło reklamowe z kolei wykorzystuje wieloznaczność: “spirit” to nie tylko alkohol, ale również dusza.

W Polsce hasło kampanii brzmi: “Bądź dziewczyną z charakterem, kobietą z zasadami i damą z klasą”. Za kreację spotu i kampanii odpowiada BBH London. Nazwy agencji adaptującej kreację w Polsce nie podano. 

Baileys należy do portfolio firmy Diageo Polska.