Kraj

Kruger & Matz ma kampanię ATL

Firma chce zwiększyć świadomość swojej marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FujbX_2zFNbQ%26feature%3Dplcp%22%7D
Rozpoczęła się kampania marki Kruger & Matz. Celem prowadzonych działań jest zwiększenie świadomości brandu oraz promocja jej kluczowych produktów. Kampania obejmuje reklamy w
telewizji, prasie i internecie. Dodatkowym elementem promocji marki jest też trwająca kampania billboardowa na ok. 50 nośnikach w całej Polsce.

Najważniejszym elementem zaplanowanej akcji marketingowej jest reklama telewizyjna emitowana na kanałach: Polsat Sport, Polsat Sport News, Polsat Sport Extra, TVN Turbo oraz Eska TV. 30-sekundowy spot obrazuje ideę marki opartą na haśle “It’s your life, just take it”. Wsparciem tych działań będzie kampania wideo w: YouTube, Wrzuta.pl, Mtv.pl, Comedycentral.pl, Viewster.com oraz Viva-tv.pl. Marka Kruger & Matz będzie też obecna w internecie dzięki bannerom oraz aktywnym działaniom w Facebooku.

Dodatkowo na grudzień zaplanowano reklamy prasowe w popularnych tytułach skierowanych do mężczyzn oraz
zajmujących się nowymi technologiami.

Produkcją spotu reklamowego w reżyserii Romana Przylipiaka i opracowaniem kampanii internetowej zajął się dom produkcyjny MAPI, media zakupił dom mediowy Value Media.