Kampania telewizyjna marki Cin & Cin ruszy 17 grudnia. Obecnie filmy są w fazie montażu. Spoty skupiają się na promocji nowości z portfolio grupy Ambra SA – gotowych drinków RTD (“ready to drink”) o smaku Mojito i Watermelon. Kampania ze względów prawnych dotyczy eventu sponsorowanego przez marketera, ale jego szczegółów na razie nie ujawniono.
Na aktywności reklamowe marki składają się również działania BTL i online. Za kreację i realizację spotów telewizyjnych odpowiada agencja PZL, a ich reżyserem jest Iwo Zaniewski.
Wsparciem dla komunikacji będzie również promocja konsumencka oraz kampania w mediach społecznościowych. Na potrzeby kampanii stworzono również gift pack – opakowania ozdobne z gratisową szklanką.
Będzie to pierwszy projekt PZL dla firmy Ambra. Agencja pracuje także dla drugiej marki tego marketera – wina El Sol. Film autorstwa PZL dla tego brandu jest także w przygotowaniu i będzie miał wkrótce premierę.
Ambra SA planuje i kupuje media we własnym zakresie.