Kraj

Ströer będzie prowadzić kolejne działania autopromocyjne

Spółka outdoorowa Ströer Out of Home Media przeprowadzi w czerwcu kampanię autopromocyjną. "Niewykluczone, że poza naszymi własnymi nośnikami wykorzystamy także...

Spółka outdoorowa Ströer Out of Home Media przeprowadzi w czerwcu kampanię autopromocyjną. “Niewykluczone, że poza naszymi własnymi nośnikami wykorzystamy także internet. Przekaz będzie nawiązywał do letniej promocji naszych nośników. Chcemy pokazać argumenty przemawiające za outdoorem” – mówi Adam Tkaczyk, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Ströer Out of Home Media. Spółka nie zdradza jeszcze szczegółów tej kampanii, która jest w trakcie opracowywania. Jesienią będzie natomiast miała miejsce kampania autopromocyjna, której tematem będzie nowa oferta Ströera. Spółka przeprowadziła już kilka kampanii autoreklamowych, m.in. w styczniu br. promowała billboard w kampanii prowadzonej pod hasłem “Bierz go”. (PU)