Kraj

Cheil Poland rekrutuje i chce rozszerzyć bazę klientów

Należąca do grupy Samsunga agencja chce obsługiwać nowych klientów.

Obecnie jedynym klientem koreańskiej agencji Cheil Poland jest powiązany z nią kapitałowo Samsung. Cheil jest agency of the record Samsunga, ale pewną część budżetu marketera obsługuje też Leo Burnett. Od przyszłego roku agencja chce także pozyskiwać lokalnie innych klientów. Cheil liczy zwłaszcza na branżę motoryzacyjną, FMCG i detaliczną, w tych obszarach sieć ma doświadczenia na innych rynkach. Chce także zaproponować swoją ekspertyzę digital, mobile i shoppermarketingową. Cheil jest np. autorem rozwiązań stron mobile dla Samsunga i shopperowych typu “shop in shop” dla koreańskiej marki. Na razie Cheil Poland nie wzięła jeszcze udziału w żadnym przetargu.

Agencja prowadzi też rekrutację. W Cheil Poland pracują 52 osoby pod kierownictwem Daril Kima – dyrektora zarządzającego. Agencja poszukuje m.in. chief operating officera i excecutive creative directora. Zatrudnienie w przyszłym roku ma w Cheil Poland wzrosnąć do 70 osób.