Kraj

Ambra inwestuje w największą w historii kampanię marki El Sol

W ciągu dwóch miesięcy reklamy telewizyjne ma obejrzeć 6 mln widzów; agencja PZL pracuje dla kolejnej marki Ambry.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fm439bv2F-Rs%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Firma winiarska Ambra przygotowała najsilniejszą w historii kampanię reklamową marki win El Sol. Jest ona prowadzona w kanałach grupy TVN (15- i 30-sekundowe spoty m.in. w TVN, TVN Siedem, TVN24, TVN Style). Prezentuje ona, jak mówią autorzy projektu, „nowe, słoneczne oblicze marki”. Będzie emitowana przez 8 tygodni w okresie grudzień-luty. W tym czasie komunikat reklamowy ma dotrzeć do ponad 6 mln widzów, przy czym 4,8 mln osób z grupy docelowej co najmniej trzy razy obejrzy spot. Kampania ma charakter wizerunkowy, choć formalnie jest to kampania sponsorska – producent zaprasza na imprezę muzyczną w warszawskim klubie Soho Factory 22-23 lutego przyszłego roku.

Prowadzona rok temu (patrz MMP24 z 30.11.11 r.) kampania reklamowa marki El Sol w ciągu sześciu tygodni miała dotrzeć do ponad 4,5 mln widzów (przy czym ponad 3 mln osób powinno było zetknąć się z reklamą minimum trzy razy).

Jest to już druga po Cin & Cin marka należąca do Ambry, której reklamy przygotowała w tym roku agencja PZL. Za zakup mediów odpowiada bezpośrednio Ambra.

Zaplanowane aktywności potrwają do 11 lutego i wspierane będą silną promocją produktów w punktach sprzedaży w postaci dedykowanych materiałów POS utrzymanych w charakterystycznej słonecznej stylistyce, m.in. zawieszki na butelki, plakaty i specjalne standy.