M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MediaCom wygrywa w dwóch przetargach Playa

Joanna Dziwisińska | 20 grudnia 2012, 06:00

Operator telefonii komórkowej będzie kontynuował współpracę z dotychczasowym domem mediowym, zarówno w mediach ATL, jak i online.

Firma P4, operator sieci Play, wybrała MediaCom Warszawa, obecny dom mediowy, w przetargach na planowanie i zakup mediów. Przypomnijmy, że operator rozpisał dwa niezależne konkursy na obsługę mediów ATL i online. W pierwszym z nich w ostatnim etapie brały udział także: Universal McCann, MPG i OMD. Audytorem w tym konkursie według nieoficjalnych wiadomości było Media Strategy. Nie udało nam się ustalić, jakie inne agencje brały udział w konkursie na obsługę online.

Według Kantar Media z trzech kwartałów br. wydatki Playa wyniosły 222 mln zł, a rok wcześniej - 256 mln zł.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,