M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mindshare zdobył budżet Grupy BRE

Katarzyna Kacprzak | 2 stycznia 2013, 06:00

Od nowego roku za zakup i planowanie mediów w imieniu Grupy BRE odpowiadać będzie Mindshare Polska.

Zgodnie ze strategią Grupy BRE do końca 2013 r. dotychczasowe marki BRE i MultiBank zostaną zastąpione nazwą mBank, zarezerwowaną do tej pory dla banku internetowego. Mindshare będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup wszystkich rodzajów mediów (w tym telewizji, prasy, radia, internetu i nośników zewnętrznych) w imieniu BRE Banku i jego spółek zależnych. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Dom mediowy dla Grupy BRE został wyłoniony w drodze przetargu. Wzięły w nim udział cztery firmy, których oferty były analizowane we współpracy z Instytutem Audytu Mediowego. Wcześniej marketer współpracował z domem mediowym MPG.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,