Kraj

Animowane prawe nogi w kampanii Radia Zet

W święta radio rozpoczęło kampanię wizerunkową.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FszSs9UOAdHc%22%7D
Kampanię Radia Zet wspierają działania antenowe. Oprócz telewizji reklamy pojawią się również w prasie, internecie i kinach.

Najnowsza kampania wizerunkowa wystartowała 25 grudnia. Spoty są animowane. Widzowie mogą zobaczyć dwie wersje reklam “Z Radiem Zet wstajesz zawsze prawą nogą” oraz “Z Radiem Zet zawsze jesteś w sosie”. Głosów postaciom użyczyli Agnieszka Kołodziejska oraz Rafał Bryndal.

Kampania obejmie główne i tematyczne stacje telewizyjne, sieć kin Multikino, portale internetowe, prasę codzienną, tygodniki opinii, a także prasę lifestyle. Wspierają ją działania prowadzone na antenie i stronie www.radiozet.pl. Wśród nich planowane są zabawy i konkursy angażujące słuchaczy.

Kampania została przygotowana przez konsorcjum: Brain – kreacja, ADHD Warsaw – strategia. Animacje i rysunki do spotów wykonał Tomasz Janiszewski. Media zaplanował i zakupił ZenithOptimedia Group.