M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Łukasz Tłuchowski dyrektorem marketingu Grupy Goodyear

Tomasz Wygnański | 3 stycznia 2013, 06:00

Menedżer będzie odpowiadać za opony do samochodów osobowych w Polsce i na Ukrainie.

Łukasz Tłuchowski objął stanowisko dyrektora marketingu opon osobowych Grupy Goodyear w Polsce i na Ukrainie. Zastąpił Jarosława Szczepańskiego, który odszedł z firmy. Tłuchowski odpowiada za rozwój strategii marketingowej dla marek opon osobowych Grupy Goodyear Polska i Ukraina: Goodyear, Dunlop, Fulda, Dębica oraz Sava. Pracuje w Grupie Goodyear Polska 
od 2008 roku, dotychczas zajmował stanowisko senior brand managera marek premium Goodyear i Dunlop.
Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał w branży wydawniczej. 
Od 2005 r. pełnił funkcję project managera odpowiedzialnego za działania wydawnicze i marketingowe pism motoryzacyjnych w wydawnictwie Bauer. Pracował także w spółce Agora jako kierownik działu marketingu oraz 
w wydawnictwie Gruner+Jahr Polska jako marketing brand manager m.in. dla magazynu "National Geographic".

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,