Przetargi

ARR po raz kolejny rozpisała przetarg na obsługę budżetu reklamowego

Agencja Rynku Rolnego (ARR) po raz drugi ogłosiła przetarg na organizację i przeprowadzenie kampanii promocyjno-reklamowej artykułów mleczarskich. Budżet przeznaczony na...

Agencja Rynku Rolnego (ARR) po raz drugi ogłosiła przetarg na organizację i przeprowadzenie kampanii promocyjno-reklamowej artykułów mleczarskich. Budżet przeznaczony na te działania wynosi ok. 20 mln zł. Poprzedni przetarg, w którym wygrała agencja reklamowa Image Art, nie zakończył się podpisaniem z nią umowy. Według przedstawicieli ARR doszło wówczas do uchybień proceduralnych, które ujawniła Najwyższa Izba Kontroli. Do przetargu zgłosiło się wówczas kilkanaście agencji reklamowych, a do drugiego etapu zakwalifikowały się: DDB Warszawa, Image Art, SPC House of Media, EMI, Pożarowska, Most oraz Arteo. Obecny przetarg, podobnie jak poprzedni, prowadzony jest zgodnie z procedurami Ustawy o zamówieniach publicznych. Kampania promująca polskie mleko i przetwory mleczne ma mieć charakter multimedialny i trwać 12 miesięcy – od sierpnia 2004 r. do sierpnia 2005 r. Agencje reklamowe mogą składać swoje oferty do 7 czerwca br. Rozstrzygnięcie przetargu planowane jest na przełomie czerwca i lipca br. Według zapisów przedstawionych w ogłoszeniu przetarg zostanie przeprowadzony, jeżeli do ARR trafi przynajmniej pięć ofert. (JP)