M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agencja Grey Israel wykorzystuje funkcję Poke Facebooka

Katarzyna Kacprzak | 4 stycznia 2013, 06:00

Nowa funkcja Facebooka po raz pierwszy w kampanii.

Już kilka dni po wprowadzeniu przez Facebooka nowej funkcji Poke została ona wykorzystana w pierwszej kampanii reklamowej. Narzędzie dostępne na iPhone pozwala na dołączanie do facebookowych zaczepek wiadomości tekstowej, grafiki lub wideo. Usunie się ona automatycznie po określonym przez nadawcę czasie (1, 3, 5 lub 10 sekund) od odebrania. Poke pozwala wysłać tę samą wiadomość maksymalnie 40 znajomym jednocześnie.

Firma Delta Lingerie zajmująca się sprzedażą damskiej bielizny wypuściła 10-sekundowy filmik nakłaniający do skorzystania z promocji na stronie producenta. Akcja opiera się na funkcji Poke. Pomysłodawcą jest agencja Grey Israel.

Czytaj więcej na temat: , , ,