M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nordea: gdy twój bankier się uśmiecha...

Maciej Burlikowski | 4 stycznia 2013, 06:00

Rusza druga odsłona wizerunkowej kampanii banku.

"Relacje zaczynamy od uśmiechu" pod takim hasłem rozpoczyna się drugi etap kampanii wizerunkowej Nordea Bank Polska. Zgodnie z nową strategią Nordea chce zmienić model biznesowy i postrzeganie banku – z instytucji wyspecjalizowanej w hipotekach na bank uniwersalny. Dlatego stawia na budowanie relacji z klientami, oferując im pełny zakres produktów.

Kontynuacją kampanii rozpoczętej w grudniu ub.r. (patrz MMP24 z 04.12.12) jest nowy spot reklamowy wprowadzający hasło: "Relacje zaczynamy od uśmiechu".
– Jesteśmy w trakcie transformacji banku. W 2012 roku ogłosiliśmy nową strategię bazującą na idei bankowości relacyjnej. Zakończyliśmy też trudny dla organizacji proces redukcji personelu i zmniejszyliśmy liczbę placówek – mówi Sławomir Żygowski, prezes Nordea Bank Polska. – Nasz obecny model działania koncentrować się będzie zdecydowanie bardziej na potrzebach klienta, a nie na sprzedaży produktu – dodaje.

Reklamy telewizyjne wykorzystują elementy zrealizowane dla Grupy Nordea przez DDB Copenhagen na rynki skandynawskie. W Polsce kampania została przygotowana przez agencję Hand Made, spoty wyreżyserował Tomasz Nalewajek, a zakupem mediów zajmował się dom mediowy MPG. Za kampanię w internecie odpowiedzialna jest firma Media Contacts.

Kampania prowadzona jest w stacjach ogólnopolskich, a także w licznych stacjach tematycznych, prasie oraz w wybranych portalach internetowych.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,