Kraj

Rainbow Tours zadowolone z przedsprzedaży letnich wycieczek

Ucieczka przed budzikiem okazała się skuteczna - z wcześniejszych rezerwacji w zamian za rabaty skorzystało 26 tys. klientów, prawie o jedną czwartą więcej niż rok temu.

Rainbow Tours zadowolone z przedsprzedaży letnich wycieczek
W biurze podróży Rainbow Tours 21 grudnia zakończyła się przedsprzedaż oferty na lato 2013. Touroperator kusił rabatami do 30 proc., a także dodatkowymi gwarancjami w cenie. Z tej oferty skorzystało prawie 26 tys. osób, o 24 proc. więcej w stosunku do wyników z 2011 r. (21 tys.). O kampanii reklamowej promującej przedsprzedaż wycieczek Lato 2013 pisaliśmy w MMP24 28.11 ub.r.

– Tak dobre wyniki są, mam nadzieję,  zapowiedzią dobrego sezonu letniego. Zadowoleni jesteśmy nie tylko z tego, że sprzedajemy więcej niż w zeszłym roku, ale również z poziomu cen, za jakie sprzedajemy. Wartość przedsprzedaży to ponad 77 mln zł, co oznacza wzrost przychodów o 31 proc. i wzrost średniej ceny o 7 proc. – podkreśla Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.

W sezonie 2011 r. Rainbow Tours obsłużyło 139 tys. turystów, co dało mu piąte, szóste miejsce na rynku. Natomiast w ciągu 11 miesięcy 2012 r. miało 562,6 mln zł przychodów, o 46 proc. więcej niż w 2011 r.

Najbardziej popularnymi kierunkami wczasowymi w przedsprzedaży w Rainbow Tours okazały się: Zakynthos, Czarnogóra, Kreta, Teneryfa, Turcja, Kos, Korfu, Fuerteventura, Costa del Sol, Hurghada, Bułgaria, Rodos, a także Maroko, Kalabria oraz Cypr.

Z wycieczek objazdowych bardzo dobre wyniki osiągnęły między innymi Maroko – Cesarskie miasta, Turcja – Smak orientu, Dookoła Grecji oraz Chorwacja – Zapach wina i lawendy.