Kraj

Czarny Tulipan zmienia corporate ID PZL Mielec

Agencja Czarny Tulipan przygotowała nową identyfikację wizualną producenta samolotów PZL Mielec. Zmienione logo ma nowoczesne liternictwo i kolorystykę. "Nie chcemy...

Agencja Czarny Tulipan przygotowała nową identyfikację wizualną producenta samolotów PZL Mielec. Zmienione logo ma nowoczesne liternictwo i kolorystykę. “Nie chcemy być postrzegani jako dawne przedsiębiorstwo państwowe – mówi Teresa Orczykowska, wiceprezes ds. handlowych PZL Mielec – zamierzamy zmienić obecny obraz naszej firmy z przedsiębiorstwa konstrukcyjno-produkcyjnego na wizerunek firmy o międzynarodowej marce”. Obecnie znane na rynku samoloty takie jak Dromader, Bryza, Skytruck nie zawsze są identyfikowane z PZL Mielec, co było jedną z przyczyn rewitalizacji korporacyjnego brandu producenta. Nowa identyfikacja ma też poprawić postrzeganie firmy na rynkach międzynarodowych – PZL Mielec sprzedaje swoje produkty do ponad 20 krajów. Klient i agencja ustalili, że identyfikacja wizualna ma wiązać w sobie następujące wartości: nowoczesność, partnerstwo oraz szacunek dla tradycji. Obecnie trwa operacja zmiany wszelkich materiałów informacyjnych i reklamowych PZL Mielec. (TW)