M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PZL nie będzie dla Cayenne furtką na polski rynek

Serwis Dzienny | 24 maja 2004, 00:00

Agencja Cayenne, wchodząc na polski rynek, nie dokona tego za pośrednictwem agencji PZL (jak sugerował serwis magazynu "Press" z 19...

Agencja Cayenne, wchodząc na polski rynek, nie dokona tego za pośrednictwem agencji PZL (jak sugerował serwis magazynu "Press" z 19 maja br.). Jarosław Ziębiński, prezes Leo Burnett Group, do której należy PZL, zdecydowanie zaprzeczył takim pogłoskom, podkreślając, że nie ma i nigdy nie było takich planów. Holding reklamowy Dentsu, do którego należy 40 proc. udziałów niemieckiej agencji reklamowej Cayenne Group, deklaruje zintensyfikowanie swoich inwestycji na rynkach europejskich, w tym polskim. Zapowiada utworzenie kolejnych oddziałów lokalnych Cayenne. Rozwój sieci Cayenne ma związek z prowadzeniem obsługi budżetu reklamowego samochodów Skoda, marki należącej do Volkswagen Group. Jego wysokość szacuje się na 90 mln dol. Polski oddział koncernu współpracuje u nas z agencją PZL. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,