Kraj

Toyota kontynuuje inwestycje w nietypowe formy komunikacji

Dom mediowy Zenith Media i agencja CPM zorganizowały dla firmy motoryzacyjnej Toyota Motor Poland kolejną niestandardową akcję promocyjną mającą na...

Dom mediowy Zenith Media i agencja CPM zorganizowały dla firmy motoryzacyjnej Toyota Motor Poland kolejną niestandardową akcję promocyjną mającą na celu zachęcenie kierowców do odwiedzenia salonów Toyoty podczas dni otwartych. W ośmiu największych miastach na głównych skrzyżowaniach rozlokowano młodych ludzi ubranych w hawajskie koszule oraz hawajskie naszyjniki kwiatowe. Część z pracujących osób dysponowała także leżakami plażowymi. Skojarzenia zespołów promocyjnych z wakacjami miały odzwierciedlać rodzinny charakter promowanego modelu Toyota Verso. Każdy z promotorów trzymał w ręku planszę informującą o dniach drzwi otwartych w salonach Toyoty. Dodatkowo kierowcom rozdawano ulotki w formie wizytówek. W każdym z miast CPM wystawiło po 20 osób pracujących jednocześnie na pięciu skrzyżowaniach. Promotorzy codziennie byli obecni na innym skrzyżowaniu, aby zainteresować jak najwięcej osób. “Udało się także uniknąć kłopotów z policją oraz strażą miejską dzięki konsultacjom Stołecznej Komendy Ruchu Drogowego” – powiedział Szczepan Jabłoński, szef działu obsługi klienta w CPM. (JP)