M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lego reklamuje serię Chima

Joanna Dziwisińska | 8 stycznia 2013, 06:00

Producent klocków rusza z kampanią jednej ze swoich najważniejszych kolekcji zabawek.

Lego wprowadziło do sprzedaży nową serię klocków o nazwie Chima, przeznaczoną dla chłopców w wieku 5-11 lat. Jest to największa w historii marketera seria produktów. Jej debiutowi towarzyszy kampania marketingowa. Obecnie rozpoczęła się kampania telewizyjna, w której prezentowana jest historia postaci z krainy Chima. W kampanii zastosowano spoty o długości od 10 do 45 sekund, które będą emitowane w dedykowanych stacjach dziecięcych: Disney XD, Cartoon Network, Disney Channel, Disney Junior, Nickelodeon, Teletoon+ czy Boomerang, oraz w pasmach dziecięcych ogólnopolskiej stacji Polsat. Reklamy online pojawią się w serwisach gamingowych, takich jak Wyspagier.pl czy Gry.pl, oraz w kanałach YouTube i Google Display Network.

Materiały graficzne reklamy pochodzą z centrali firmy. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Carat Polska.

Kampania komunikacyjna potrwa przez kolejne miesiące 2013 roku i obejmować będzie TV, internet, prasę, działania in-store oraz eventy.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,