M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

McDonald's z kampanią na początek roku

( red. ) | 9 stycznia 2013, 06:00

Na Wyspach Brytyjskich marketer wprowadza nowe danie i wspiera je reklamą.

Sieć przygotowuje kampanię marketingową dla swojego nowego produktu w menu – McBites z kurczaka. Mają być częścią menu dla dzieci Little Degustators.

McBites mają pełnić również funkcję przekąsek, które dzieci będą mogły jeść również między posiłkami. McDonald's będzie je oferował w różnych rozmiarach i porcjach.

Działania obejmą telewizję, outdoor, internet, ale również gry online, które będą dostępne na telefony. Kampania rusza dzisiaj. McDonald's zapowiada konkurs z losowaniem, w którym do wygrania będą konsole PS3.

Za przygotowanie cyfrowych działań odpowiada agencja Razorfish. Za kreację reklamy odpowiedzialna jest agencja Leo Burnett.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , ,