Kraj

Leo Burnett wygrała przetarg na obsługę marki Hit Bahlsena

Leo Burnett zwyciężyła w przetargu na obsługę budżetu reklamowego dla ciasteczek Hit, marki należącej do koncernu Bahlsen. Do przetargu, który...

Leo Burnett zwyciężyła w przetargu na obsługę budżetu reklamowego dla ciasteczek Hit, marki należącej do koncernu Bahlsen. Do przetargu, który zakończył się w grudniu ub.r., zaproszono trzy agencje, oprócz zwycięzcy, J. Walter Thompson/Parintex i Grey. Leo Burnett powierzono opracowanie strategii i kreację oraz obsługę w zakresie ATL. Pierwsze efekty pracy agencji będą widoczne w mediach wiosną 2000 r. Wysokość budżetu reklamowego nie została podana. Obsługa medialna trafiła do MediaCom. Wcześniej Hity nie były obsługiwane przez żadną agencję. Greyowi, a potem Opus B Kraków, powierzano jedynie adaptację spotów. (AMS)