Kraj

Aspirin C w nowej odsłonie [wideo]

Za kampanię odpowiadają agencje BBDO Warszawa i MediaCom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fclip_id%3D55932715%26force_embed%3D1%26server%3Dvimeo.com%26show_title%3D1%26show_byline%3D1%26show_portrait%3D1%26color%3D00adef%26fullscreen%3D1%26autoplay%3D0%26loop%3D0%22%7D
Ruszyła nowa kampania leku Aspirin C z portfolio firmy Bayer. Działania zostały zaplanowane do końca sezonu grypowego.

Kampania obejmuje emisję spotów telewizyjnych oraz kreacji w internecie.

Kampanię przygotowała agencja BBDO Warszawa, media zaplanował i kupił MediaCom Warszawa.