Tourism destination marketing, shopper marketing, event oraz interactive i social media – na takie specjalizacje postawiła agencja reklamowa Czart, która w portfolio ma projekty m.in. dla: Tesco, Maspeksu, Tatry Mountain Resorts i Taurona.
– Obserwujemy, jak zmienia się rynek branży reklamowej. Kiedyś agencje, które były od wszystkiego, miały przewagę głównie ze względu na wygodę dla klienta. Dziś konkurencja jest silna, a sama wygoda nie wystarczy – mówi Jakub Deryng-Dymitrowicz, wiceprezes agencji. – Obecnie współpraca wymaga synergii działań na bazie merytorycznej znajomości obszaru, w którym operuje klient. To ułatwia komunikację i zaproponowanie skutecznych rozwiązań, choćby przy opracowywaniu strategii marketingowych. Dlatego wyodrębniliśmy specjalizacje, bazując na doświadczeniu, jakie zdobyliśmy na przestrzeni kilkunastu lat – dodaje.
Agencja nadal ma charakter full service, natomiast wyspecjalizowane zespoły mają pracować oraz realizować dedykowane działania dla obecnych i przyszłych klientów z poszczególnych segmentów.