M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Katarzyna Marczyk marketing managerem Pizza Hut

Serwis Dzienny | 25 maja 2004, 00:00

Do zespołu agencji Synergy Marketing Partners odpowiedzialnej za strategię i działania marketingowe American Restaurants/Pizza Hut i KFC w Polsce dołączyła...

Do zespołu agencji Synergy Marketing Partners odpowiedzialnej za strategię i działania marketingowe American Restaurants/Pizza Hut i KFC w Polsce dołączyła Katarzyna Marczyk. Objęła ona stanowisko marketing managera Pizza Hut. Marczyk jest absolwentką Copenhagen Business School i ma ponaddziesięcioletnie doświadczenie zawodowe w działach marketingu firm: Kimberly Clark (Huggies CEE, Kleenex), Amis Medica (Olbas, Kalms) i Raisio Foods (Masmix). Ponadto agencja Synergy otrzymała nagrodę Worldwide Best Practice Award od Yum International (właściciel brandu KFC) za wprowadzenie na rynek polski nowego produktu - świeżych sałatek z kurczakiem KFC Zielona Linia. Produkt, jego koncepcja i kampania marketingowa zostały określone jako najlepszy przykład produktu w tej kategorii spośród wszystkich rynków, na których jest obecne KFC. Agencja Synergy Marketing Partners należy do firmy GCS - Global Communication Services. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,