Zagranica

Clooney i Crawford przyłapani in flagranti

Clooney wyreżyserował i wyprodukował spot promujący Casamigos Tequila.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6w0KjBr4Gss%22%7D
W Niemczech ruszyła nowa kampania alkoholu, w której głównymi bohaterami są m.in. George Clooney i Cindy Crawford. Narracja opiera się na klasycznej hollywoodzkiej komedii pomyłek, ale zdaniem analityków próby wywołania skandalu są dobrze wyważone.
 
Głównym przekazem kampanii jest paradoksalnie komunikat o tym, że alkohol należy spożywać odpowiedzialnie, bo jego nadmiar może doprowadzić do katastrofalnych pomyłek, które tylko w Hollywood wywołują uśmiech i są traktowane z przymrużeniem oka. 
Clooney jest odpowiedzialny za kreację i realizacje spotu reklamowego, sam go również wyprodukował.

(Horizont)