Firma ubezpieczeniowa Link4, specjalizująca się w sprzedaży ubezpieczeń, głównie komunikacyjnych, w systemie direct, czyli przez telefon i internet, rozpoczyna nową kampanię reklamową.
Intrygujące spoty telewizyjne przygotowała dla klienta agencja reklamowa Brasil. Wyreżyserował je Michał Sabliński, produkcją zajęło się zaś studio Pirania Film. Planowaniem i zakupem mediów dla Link4 zajmuje się dom mediowy Starcom.
– Celem naszej nowej kampanii jest przełamanie stagnacji na polskim rynku ubezpieczeń samochodowych i zachęcenie ubezpieczonych do poszukiwania korzystniejszej oferty. W krajach Europy Zachodniej znacznie więcej osób przed zakupem polisy porównuje propozycje różnych towarzystw. Badania przeprowadzone w Wielkiej Brytanii na zlecenie międzynarodowej grupy ubezpieczeniowej RSA, do której należy Link4, pokazują, że 52 proc. Brytyjczyków deklaruje, iż co jakiś czas porównuje oferty różnych ubezpieczycieli w celu znalezienia najlepszej. Tymczasem w Polsce odsetek takich osób wynosi prawie trzy razy mniej – mówi Marcin Niewiadomski, członek zarządu Link4.
15-sekundowe spoty można oglądać w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Kampania wspierana jest przez akcje promocyjne na stronach popularnych portali internetowych, w sieciach afiliacyjnych oraz poprzez kampanię linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google.
W ten sposób Link4 promuje ceny swoich ubezpieczeń OC i autocasco, które – jak twierdzi ubezpieczyciel – obniżył z okazji obchodzonego w tym roku 10-lecia swojej działalności na polskim rynku.