Kraj

Masaj i trzy woły, czyli nowa kampania Link4

Czy Masaj, który ma trzy woły, jest bogaty? A Eskimos, który ma cztery psy? Odpowiedzi zna Link4.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FV-A-fcXywkk%26list%3DUUrgoTXr_Nmljz2XtmkhJNCA%26index%3D2%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Ftm-ZmD4WEw4%26list%3DUUrgoTXr_Nmljz2XtmkhJNCA%26index%3D1%22%7D
Firma ubezpieczeniowa Link4, specjalizująca się w sprzedaży ubezpieczeń, głównie komunikacyjnych, w systemie direct, czyli przez telefon i internet, rozpoczyna nową kampanię reklamową.

Intrygujące spoty telewizyjne przygotowała dla klienta agencja reklamowa Brasil. Wyreżyserował je Michał Sabliński, produkcją zajęło się zaś studio Pirania Film. Planowaniem i zakupem mediów dla Link4 zajmuje się dom mediowy Starcom. 


– Celem naszej nowej kampanii jest przełamanie stagnacji na polskim rynku ubezpieczeń samochodowych i zachęcenie ubezpieczonych do poszukiwania korzystniejszej oferty. W krajach Europy Zachodniej znacznie więcej osób przed zakupem polisy porównuje propozycje różnych towarzystw. Badania przeprowadzone w Wielkiej Brytanii na zlecenie międzynarodowej grupy ubezpieczeniowej RSA, do której należy Link4, pokazują, że 52 proc. Brytyjczyków deklaruje, iż co jakiś czas porównuje oferty różnych ubezpieczycieli w celu znalezienia najlepszej. Tymczasem w Polsce odsetek takich osób wynosi prawie trzy razy mniej – mówi Marcin Niewiadomski, członek zarządu Link4.

15-sekundowe spoty można oglądać w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Kampania wspierana jest przez akcje promocyjne na stronach popularnych portali internetowych, w sieciach afiliacyjnych oraz poprzez kampanię linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google.

W ten sposób Link4 promuje ceny swoich ubezpieczeń OC i autocasco, które – jak twierdzi ubezpieczyciel – obniżył z okazji obchodzonego w tym roku 10-lecia swojej działalności na polskim rynku.