Kraj

Wawel z kolejną kampanią dla czekoladek

Malaga, Kasztanki i Tiki Taki reklamują się w telewizji.

Wawel z kolejną kampanią dla czekoladek
Wawel po raz kolejny rusza z kampanią wspierającą swoje czekoladowe brandy: Malaga, Kasztanki i Tiki Taki. Kampania rusza dzisiaj i potrwa do 17 lutego. 

Spot reklamowy promuje czekoladki Malaga, Kasztanki i Tiki Taki. Film z udziałem aktorów ma odsłaniać przed widzami relacje między czekoladkami, a tymi, którzy po nie sięgają, nie ukrywając sympatii do ich smaku. Spot podkreśla również wieloletnie przywiązanie do marki wszystkich kochających słodycze.
Spoty emitowane są na antenie: TVP, TVN, Polsat, oraz kanałach tematycznych Atmedia. Koncepcję i kreację dla kampanii przygotowała agencja Demo Effective Launching. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western (który kolejny raz wygrał przetarg na obsługę mediową). Wsparcie PR dla kampanii zapewnia agencja Synertime.

Jesienią miał się rozstrzygnąć przetarg na obsługę kampanii Mieszanki Krakowskiej i batonów czekoladowych. Biuro prasowe informuje, że w tym roku firma nie planuje wsparcia marketingowego dla tych marek.