Kraj

Teasery outdoorowe rozwiązane

Akcja "Twój outdoor" weszła w ostatnią fazę.

Teasery outdoorowe rozwiązane
Kampania teaserowa “Twój outdoor” została rozwiązana. Głównym celem akcji, realizowanej przez Cityboard Media i JetLine, jest promocja outdooru jako medium reklamowego. – Outdoor dociera do określonych
grup docelowych, dlatego projekt plakatu i wybór lokalizacji mają kluczowe znaczenie. Zarówno teasery, jak i rozwiązania pojawiły się w wybranych miejscach adresowanych do poszczególnych branż: odzieżowej i FMGC w miastach, motoryzacyjnej i budowlanej na wylotach z miast i dojazdach do nich – podkreśla Agnieszka Maszewska, PR manager Jet Line.
W pierwszej fazie w wybranych lokalizacjach eksponowano tablice z hasłami “Pokaż dekolt!”, “Pokaż jaja!”, “Pokaż wałek!” oraz “Pokaż zderzaki!”. Kampania została przeprowadzona na 300 cityboardach należących do Cityboard Media, zlokalizowanych w największych miastach Polski oraz 30 nośnikach typu motorway firmy Jet Line, rozlokowanych przy najważniejszych trasach w kraju (np. Poznań-Berlin, Warszawa-Katowice czy Gdańsk-Szczecin).