Kraj

Plejada gwiazd Playa

Oprócz Kuby Wojewódzkiego w reklamach sieci komórkowej Play wystąpią także inni celebryci.

To była pierwsza kampania Playa z Wojewódzkim
Firma telekomunikacyjna P4, operator sieci komórkowej Play, rozpocznie niebawem nowy długofalowy projekt komunikacyjny. Oprócz Kuby Wojewódzkiego, który występował już w reklamach Playa w ub.r., w kampanii pojawią się także Anna Mucha (była partnerka życiowa Wojewódzkiego) oraz Magdalena Różczka. Możliwe, że pojawią się także inne znane postacie. Przedstawiciele operatora oficjalnie nie komentują tych informacji. Szczegóły projektu komunikacyjnego mają zostać upublicznione w najbliższy piątek.

Co ciekawe, kreację tej kampanii przygotowuje agencja Grandes Kochonos. Nietypowo, bowiem koncept kreatywny reklam z udziałem Kuby Wojewódzkiego dla Playa stworzyła i rozwijała w ub.r. agencja reklamowa Grey Group.

Bartosz Dobrzyński, członek zarządu i szef marketingu P4, pytany o tę zmianę odpowiada, że to, co firma kupuje od agencji (czyli koncept kreatywny), jest własnością firmy, a to, jak i z kim to rozwija, to już jej sprawa. Dodaje, że Grandes Kochonos jest agencją wiodącą dla P4, a operator zakończył właśnie kampanię nawiązującą do “Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy” Jurka Owsiaka realizowaną przez Greya.

Planowaniem i zakupem mediów dla P4 zajmuje się MediaCom.