Kraj

Ruszyła pierwsza kampania marki Chlorchinaldin

Obecny od wielu lat na rynku brand po raz pierwszy pojawi się w telewizji.

Ruszyła pierwsza kampania marki Chlorchinaldin
Chlorchinaldin, marka z portfolio firmy Valeant, wystartowała w piątek z kampanią telewizyjną. Autorem strategii komunikacji i kreacji jest należąca do Suzan Giżyńskiej i Piotra Mateckiego agencja Bed & Breakfast. Na potrzeby kampanii agencja stworzyła spoty TV, spoty kinowe, billboardy sponsorskie, materiały POS oraz filmy do internetu. Produkcję spotów TV, kinowych oraz filmów internetowych zrealizowała firma Rock & Reel. Media na rzecz kampanii zaplanował dom mediowy Easymedia.

Na potrzeby kampanii powstały dwa spoty: bohaterką jednego jest młoda kobieta, drugiego – nieco starsza. Taka strategia komunikacyjna miała na celu dotarcie do młodego pokolenia Polek i jednocześnie podkreślenie, że marka Chlorchinaldin obecna jest na rynku od wielu lat.