Przetargi

GPD będzie pracować dla Enei

Umowę podpisano na rok.

Przedsiębiorstwo energetyczne Enea SA wybrało agencję GPD Advertising, która będzie obsługiwać firmę w zakresie marketingu bezpośredniego, wspierającego działania sprzedażowe spółki.
To rezultat rozstrzygniętego przetargu. Firma energetyczna nie ujawnia, ile agencji brało udział w postępowaniu ani jakie to agencje. Umowa z GPD została podpisana na rok. Wysokości kontraktu marketer także nie ujawnia. GPD będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie producenta energii elektrycznej w działaniach marketingowych skierowanych bezpośrednio do klienta biznesowego i indywidualnego, m.in.: kreację i produkcję materiałów posprzedażowych, folderów, broszur, taryf, realizację promocji sprzedaży, wizualizację punktów handlowych itp.

Do tej pory w tym zakresie Enea nie współpracowała na stałe z żadną agencją.

W zakresie kreacji ATL Enea współpracuje z agencją Heads Advertising, dwuletni kontrakt obowiązuje do połowy 2014 r. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii reklamowych Enei zajmuje się dom mediowy Starcom.