Zagranica

Europejska kampania Hondy

Marka promuje model Civic.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FTqoWY0C9ZAw%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%26rel%3D0%22%7D
Honda wprowadza nową europejską kampanię nazwaną “Decyzje, decyzje”, aby promować model Civic. Nowa reklama opracowana przez agencję Wieden & Kennedy London ma przekonać odbiorców, że w przypadku ich marki nie trzeba iść na kompromis i dokonywać wyboru. Dzięki nowej kampanii Honda chce przedstawić swój nowy silnik Diesla i jednocześnie promować całą gamę samochodów Civic.

(Popsop.com)