Kraj

"Paczka z Lublina" promuje markę wódek Lubelska

Firma alkoholowa Stock Polska wybrała grupę reklamową Andmore do wspierania marki swoich wódek smakowych.

"Paczka z Lublina" promuje markę wódek Lubelska
Firma alkoholowa Stock Polska zatrudniła grupę agencji reklamowych skupionych pod szyldem Andmore, by ta stworzyła format kreatywny dla marki wódek smakowych Lubelska. Powstał format kreatywny pt. ”Paczka z Lublina”, który zadebiutował na fanpage’u marki w Facebooku.

Wraz z powstaniem formatu agencja socialmediowa Social Art, należąca do Grupy, objęła obsługę marki w Facebooku. Grupa jest odpowiedzialna m.in. za stworzenie oraz realizację strategii komunikacji dla Lubelskiej na cały rok 2013.

Marketer planuje rozszerzanie formatu kreatywnego “Paczki z Lublina” na inne nośniki reklamowe.
Grupa Andmore powstała w kwietniu 2012 roku z połączenia kapitałowego agencji BTL ArtGraph oraz agencji non standard Brainshake. Do grupy należą również agencja ATL Esense, agencja socialmediowa Social Art, agencja interaktywna Orbita, studio fotograficzne Fotograph oraz butik badawczy Brainlab. Grupa zatrudnia ponad 60 osób.