Mini rozpoczyna swoją kampanię “Design with bite”, która wprowadza na rynek model Mini Paceman. Kampanii towarzyszą trzy 30-minutowe spoty wyświetlane w internecie. Szersze działania mają ruszyć w lutym, a ich odsłony będzie można zobaczyć również w telewizji i prasie.
Mini Paceman pozycjonowane przez BMW jako pojazd sports activity coupé i samochód premium w kategorii aut kompaktowych. Targetem producenta są młodzi, aktywni ludzie z dużych miast. W odsłonach filmów samochód, który mieści dwoje ludzi, ukazany jest jako integralny członek rodziny, dlatego “parkowany” jest w mieszkaniu, w salonie.
Za kreację i realizację filmów odpowiada agencja BSSP w San Francisco. Agencja Sassenbach w Monachium zaadaptowała film na potrzeby rynku niemieckiego.
Pod koniec lutego ruszy również kampania w przestrzeni socialmediowej: “Discover your inner Paceman”. Na potrzeby akcji zostanie przygotowana specjalna aplikacja, w której użytkownik będzie mógł przetestować Mini Pacemana w przestrzeni interaktywnej. Autorem aplikacji jest agencja TLGG z Berlina.
Dla różnych krajów Mini przygotowało różne strony internetowe, za które odpowiada AKQA w Amsterdamie. Użytkownicy dzięki funkcjonalności stron będą mogli stwarzać na własne potrzeby obrazy wnętrza samochodu Mini w 3D.
(Horizont)