Zagranica

Ciastka Maryland wracają na ekrany

Burton Biscuits uruchomił pierwszą po trzech latach reklamę telewizyjną dla marki Maryland.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfZ5cCDjL6RU%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%26rel%3D0%22%7D
Kampania warta 1,1 mln funtów promuje ciasteczka czekoladowe Maryland i ma przypomnieć o ich istnieniu po trzyletniej nieobecności na rynku reklamy.

Spot został stworzony przez Marka Orbine’a, Jermaine Hillman i Pawła Kocura z agencji VCCP. Media zaplanował i kupił McCann Universal. Za produkcję odpowiedzialne jest studio Friend.


(Campaign)