M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MEC tworzy interaktywną grę dla Palmolive For Men

Joanna Dziwisińska | 28 stycznia 2013, 06:00

Dział Liquid zrealizował interaktywny projekt dla Colgate-Palmolive.

Liquid, dział kreatywno-produkcyjny MEC, przygotował koncepcję kreatywną promującą Palmolive For Men (Colgate-Palmolive). Dzięki przygotowanej aplikacji fani marki mogą dzielić się ze znajomymi filmem pokazującym ich wizerunek w kontekście żeli pod prysznic Palmolive. Działania prowadzone są na profilu marki w Facebooku oraz w portalu YouTube. 
Pomysł na akcję Palmolive For Men realizowany jest dla całego regionu i dostępny będzie dla fanów marki w wersji czeskiej, słowackiej, estońskiej, łotewskiej oraz litewskiej. Za zakup mediów odpowiada MEC Interaction.

Czytaj więcej na temat: , , , ,