M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dla Lidla Facebook to za mało

Katarzyna Woźniak | 28 stycznia 2013, 06:00

Sieć będzie prowadzić komunikację również w Pintereście.

Lidl startuje z komunikacją w portalu Pinterest. Sieć nie informuje, która agencja realizuje ten projekt. Do tej pory marketer współpracował w zakresie interactive z agencją Wide Open.

Lidl jest też aktywny w Facebooku, gdzie ma ponad pół miliona fanów. Jak informuje biuro prasowe sieci, popularność fanpage’a sieci zaczęła znacząco rosnąć wraz z rozpoczęciem akcji Wielka Noc Okazji dla
facebookowiczów, która miała finał na przełomie maja i czerwca 2012 r. Niemal stutysięczne wówczas grono fanów Lidla w Facebooku głosowało na sklepy, w których następnie sieć zorganizowała wyjątkowe nocne zakupy.

Lidl jest również obecny w serwisie YouTube. Filmy znajdujące się w kanale mają obecnie ponad półtora miliona odsłon. Poza stroną Lidl.pl, na której znaleźć można informacje o najnowszych promocjach lub wyszukać najbliższy sklep i sprawdzić godziny otwarcia, sieć prowadzi także stronę kuchnialidla.pl, która poświęcona jest gotowaniu. Znajdują się tam przepisy kulinarne oraz filmy instruktażowe, a także ciekawostki o gotowaniu. Strona daje możliwość dzielenia się spostrzeżeniami dotyczącymi gotowania poprzez dołączenie do społeczności Moja Kuchnia Lidla.

Czytaj więcej na temat: , , , ,