Kraj

Wzrost wyniku finansowego grupy Walk

Walk podał korzystne wyniki finansowe za 2012 rok.

Grupa zanotowała 28-proc. wzrost przychodów w stosunku do 2011 r. Równocześnie zatrudnienie w grupie zwiększyło się o 20 proc.

W minionym roku w strukturach Walk został utworzony m.in. nowy business unit – Walk Promotion, świadczący usługi w obszarze field i shopper marketingu. Jednostka powstała w efekcie przejęcia przez Walk Fabryki Pomysłów.

Obecnie w ramach Walk funkcjonuje sześć business unitów: Walk Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL/interactive; Walk PR – zajmujący się komunikacją PR; Walk Social Media – prowadzący projekty społecznościowe; Walk Events – specjalizujący się w eventach; Walk Promotion – realizujący działania field i shoppermarketingowe, oraz Walk Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek.

Wraz z rozbudową struktury Walk zwiększył się również potencjał osobowy. Grupa zatrudnia obecnie ponad 70 specjalistów z różnych dziedzin komunikacji marketingowej.