M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Specjaliści z Mea Group w Momentum Worldwide

Tomasz Wygnański | 29 stycznia 2013, 06:00

Marzena Godlewska i Piotr Włodarczyk budują dział zintegrowanych projektów marketingowych oraz eventów w Momentum Worldwide.

Do zespołu agencji marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide dołączyli Marzena Godlewska i Piotr Włodarczyk. Objęli oni nowo utworzone stanowiska business unit directors i będą zajmować się projektami zintegrowanymi oraz eventami.
Oboje mają po ponad siedem lat doświadczeń w zakresie promocji sprzedaży i organizacji eventów. W swoich działaniach będą wykorzystać narzędzie sieci Momentum, takie jak: shopper tainment, physical virtual, imposed interaction. Zespół będzie pracował również nad wdrożeniem przygotowywanej przez Momentum multibrandowej platformy komunikacyjnej dla marek, której premiera zapowiadana jest na marzec bieżącego roku.
Godlewska wcześniej jako dyrektor zarządzający w agencji marketingu zintegrowanego Mea Group zajmowała się zarządzaniem bieżącą działalnością firmy, kontaktami z klientami oraz pozyskiwaniem nowych kontraktów.
Z kolei Włodarczyk przez ostatnie lata pracował na stanowisku business partnera w Mea Group, gdzie odpowiadał m.in. za projekt wprowadzenie na rynek smartfona Samsung Galaxy S III i road show Biodermy. Wcześniej w firmie eventowej Prowokator zajmował stanowisko new business managera.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,