M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Firmy outdoorowe dostały zielone światło na Postar

Joanna Dziwisińska | 30 stycznia 2013, 06:00

Po kilkunastu miesiącach firmy outdoorowe zyskały zgodę na powołanie spółki odpowiedzialnej za wprowadzenie standardu badawczego.

AMS, Clear Channel i Stroer Poland dostały zgodę Urzędu Ochronny Konkurencji i Konsumentów na powołanie spółki joint venture odpowiedzialnej za realizację projektu Postar. Jej celem będzie wprowadzenie badania efektywności nośników reklamy zewnętrznej. Przypomnijmy, że procedury prawne trwały od 2011 roku. Na razie nie wiadomo, kto stanie na czele nowego podmiotu, a także jakie firmy badawcze będą realizowały badania. Pierwsze wyniki badań spółki powinny być dostępne w drugiej połowie br. Zakończenie wprowadzenia badania typu Postar planowane jest na III kwartał 2014. Na obecnym etapie zakładania firmy przedstawiciele stron nie podają żadnych szczegółów na temat projektu i podmiotów, które będą go realizować. Koszt badań szacowany jest na ok. 6 mln zł.

Spółka będzie miała formułę otwartą, umożliwiającą przystąpienie kolejnym podmiotom do projektu.

Czytaj więcej na temat: , , ,