Kraj

Żywiec w nowej odsłonie

Marka piwa odświeży wizerunek.

W lutym 2013 piwo Żywiec pojawi się na sklepowych półkach w nowej odsłonie. Grupa Żywiec pracuje nad odświeżeniem marki – wynika z naszych informacji. Największe zmiany będzie można zauważyć w wyglądzie puszki (0,5 l) – poza uproszczonym wizerunkiem tradycyjnej pary pojawia się nowe logo marki. Na puszce znajdzie się również wskaźnik reagujący na temperaturę pojawiający się, kiedy piwo jest chłodne.

Prawdopodobnie nową oprawę wizualną marki Żywiec przygotowała agencja Brand Nature Access (BNA), która zajmowała się również poprzednimi rebrandingami dla tej grupy (m.in. Żywiec Porter, Tatra). W maju 2011 r. przeprowadzony był relaunch marki, który był największą zmianą butelki Żywca od prawie 10 lat. Był to także projekt agencji BNA.

Anetta Gołda, brand PR manager Grupy Żywiec, nie komentuje naszych informacji.