Zagranica

Toyota mówi "nie" monotonii

W Niemczech marka zwiększa nacisk na promocję modelu Auris.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2VICv3m3JHg%22%7D
Marketer decyduje się na nadanie swoim reklamom większej dynamiki. Nowe spoty Toyoty zdecydowanie różnią się od emitowanych w ramach poprzedniej kampanii w Niemczech, której bohaterami byli Axel Prahl i Jan Josef Liefers. W najnowszej komunikacji marketer podkreśla znaczenie modelu Toyoty Auris z silnikiem hybrydowym. Kampania nosi teraz tytuł “Alternatywa”. 

Dwa spoty w odsłonach 30- i 60-sekundowych będzie można zobaczyć na ternie całego kraju w kanałach telewizyjnych. Za kreację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi we Włoszech. Spot wyprodukowało Akita Film z Mediolanu.

(Horizont)