Kraj

Chuck Norris nie czeka na gotówkę...

...to gotówka czeka na Chucka. W banku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlPLrRGepNLs%22%7D
Bank Zachodni WBK rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje pożyczki gotówkowe. Oferuje do 120 tys. zł na dowolny cel, nawet na sześć lat. Dla pożyczki 14 tys. zł na 3,5 roku RRSO (rzeczywista roczna stopa oprocentowania) wynosi 32,92 proc.

Kreacje reklam z Chuckiem Norrisem przygotowała dla banku agencja reklamowa Mather Communications,  planowaniem i zakupem mediów zajmuje się zaś dom mediowy Starcom.

BZ WBK wykorzystuje wizerunek amerykańskiego aktora od roku.

Wczoraj BZ WBK, który po wchłonięciu Kredyt Banku stał się trzecim po PKO BP i Pekao SA największym bankiem w kraju, opublikował wyniki za ub.r. W 2012 r. BZ WBK (jeszcze bez Kredyt Banku – połączenie nastąpiło w styczniu br.). Przy dochodach 4136,3 mln zł, które były o 8,2 proc. wyższe niż w poprzednim roku, bank zarobił na czysto 1433,8 mln zł, o 21,1 proc. więcej niż w 2011 r.
Kredyt Bank przy dochodach 1603,8 mln zł, które były o 4,5 proc. niższe niż w 2011 r., zarobił w ub.r. na czysto 336 mln zł, o 2,7 proc. więcej niż rok wcześniej.