M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Netia odnotowuje rekordową konwersję z kampanii w Google

Joanna Dziwisińska | 5 lutego 2013, 06:00

Po dwóch miesiącach współpracy z nowym domem mediowym Value Media działania reklamowe telekomu osiągnęły najwyższą liczbę konwersji w historii firmy.

Netia osiągnęła najwyższą w swojej historii liczbę konwersji z kampanii w wyszukiwarce Google. Przypomnijmy, że dwa miesiące temu firma zmieniła dom mediowy do obsługi działań online, którym zostało Value Media. Dynamika konwersji w stosunku do okresu przed tą zmianą wyniosła 34,86 proc. W kampaniach kierowanych SEO/SEM liczba konwersji wzrosła o 37,21 proc., natomiast w kampaniach w sieciach reklamowych o 21 proc. Arkadiusz Krokowski, kierownik ds. komunikacji internetowej w Netii, ma nadzieję, że ta dynamika zostanie utrzymana na kolejne okresy. Jak podkreśla Kamil Wiszowaty, business development & strategy director w Value Media, firma kładzie duży nacisk na optymalizację kampanii, testowanie nowości i szybkie reagowanie na zmiany w branży klienta. Dodaje także, że w tym miesiącu przekroczyła plany sprzedażowe wszystkich prowadzonych działań. Dokładnych wyników firmy nie podają. 

Czytaj więcej na temat: , , , ,