M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agros Nova inwestuje we wsparcie reklamowe sosów do dań Łowicz

Maciej Burlikowski | 6 lutego 2013, 06:00

Nowa linia gotowych sosów włoskich Łowicza uzupełnia ofertę tej marki w segmencie premium.

Agros Nova, właściciel marki Łowicz, rozpoczyna miesięczną kampanię sosów do dań Łowicz inspirowanych kuchnią włoską. Wśród klasycznych włoskich sosów znajdziemy: sos włoski Arrabbiata - pikantny sos pomidorowy z papryczką chili, sos włoski Puttanesca - pomidorowy sos z oliwkami i kaparami, sos włoski Basilico - pomidorowy sos z bazylią.

Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowej linii gotowych sosów włoskich Łowicza, która uzupełnia ofertę sosów Łowicz o produkty premium.

Reklamy pojawią się w magazynach kobiecych: ”Twój Styl”, ”Viva”, ”Claudia”, ”Gala”, ”Olivia”, ”Wysokie Obcasy”, ”Avanti”, ”Glamour”, ”Pani”, ”Zwierciadło”, ”Uroda” oraz magazynach o życiu gwiazd: ”Party”, ”Show” i ”Flesz”.

Reklamie prasowej będzie towarzyszyła kampania internetowa prowadzona w portalach i wybranych serwisach tematycznych. W kampanię czynnie będą zaangażowani blogerzy. Informacje o sosach włoskich i pomysły na ich wykorzystanie w kuchni pojawią się na łamach znanych blogów kulinarnych.

Kreacja kampanii wykorzystuje platformę komunikacyjną opracowaną przez agencję Brand Place. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za design etykiet agencja CzteryCzwarte Brand Design.

Marka Łowicz jest liderem na rynku sosów, od października 2011 do listopada 2012 r. miała udział w rynku na poziomie 30 proc. (dane ACNielsen).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,