Przetargi

Przetarg na markę Okocim nierozstrzygnięty

Carlsberg Polska ostatecznie nie wybrał żadnej agencji do obsługi marki.

Przetarg na markę Okocim (Carlsberg Polska) zostanie nierozstrzygnięty. W trwającym od listopada ub.r. procesie brały udział agencje Marketing House, Grandes Kochonos oraz broniąca budżetu Red8 Advertising.  

Jednocześnie agencje Marketing House oraz Grandes Kochonos będą działać dla marki Okocim w ramach współpracy projektowej.

W ostatnim sezonie marka Okocim wróciła do komunikacji z brand hero marki – Mariolą, która pojawiła się w reklamie po niemal 20-letniej przerwie. Kampanię tę przygotowała agencja Red8. Obroniła ona wówczas budżet w przetargu zakończonym wiosną ub.r. Red8 pracowała dla Okocimia nieprzerwanie od 2008 r. – wówczas brand miał relaunch podstawowego wariantu piwa jasne pełne, które powróciło na rynek po wielu latach nieobecności.