Zagranica

GSK ogłosiło globalny przetarg mediowy

GlaxoSmithKline ogłosiło globalny przetarg na obsługę wartego ok. 1 mld funtów budżetu przeznaczonego na zakup i planowanie mediów.

Nieoficjalne informacje sugerują, że GSK będzie chciało skonsolidować swój budżet mediowy w jednej strukturze, acz nie jest jeszcze pewne, czy przetarg będzie otwarty, czy też zostaną do niego zaproszone wyłącznie te domy mediowe, które obecnie współpracują z tym marketerem.

W obecnej chwili w Europie na niektórych rynkach GSK obsługiwane jest przez Starcom MediaVest Group, w Wlk. Brytanii przez MediaCom (wartość budżetu to 60 mln funtów), a w USA przez PHD (wartość budżetu to 890 mln funtów).

Przypomnijmy, że od września ub.r. w GSK funkcję wiceprezesa i szefa ds. globalnego zakupu i planowania mediów pełni Sameer Singh, który poprzednio pracował w Procter & Gamble jako wiceprezes ds. mediów w regionie azjatyckim.

 

(BrandRepublic)